Asociación Irimia
Asociación Irimia
Asociación de crentes galeg@s

A nosa revista

A revista xurdiu en 1981 tendo periodicidade semanal ata o 28 de decembro de 1986. A partir de aí­ medrou en formato e pasou a ser quincenal.

Despois de máis de 35 anos de traballo, continúa tentando colaborar á mantenza dunha fe arraigada en Galicia, achegando un punto de vista crí­tico, -pois pretende ser fiel ó evanxeo- das cousas que ocorren no mundo (Igrexa incluí­da).

A mesa de redacción

En tantos anos deu tempo a pasar pola mesa unha morea de xente. Para non deixarmos a ninguén esquecido diremos só que foi dirixida primeiro por Victorino Pérez Prieto, máis tarde por Carme Puente Fernández e hoxe coordinada por Daniel e Rubén. Ademais gozamos dunha ampla lista de colaboradores, participantes todas e todos desta filosofí­a de traballo de balde e desinteresado.

Na actualidade pertencen á mesma:

Daniel López Muñoz,

Rubén Rivas,

Pedro Pedrouzo Devesa,

Luí­s G. Aldegunde

Lidia Campos Chan,

Manuel G. Turnes,

Lines Salgado Iglesias,

J. Antonio Martí­nez

imaxe de fondo, revista Irimia nº 900

Propoñémosche:

1. portadasDescarga as versións pdf e mira se che interesan.
  2. Se prefires recibila en papel, mandámoscha un tempiño de proba:
    615 464 095 ou subscricions@asociacion-irimia.org
  3. Subscríbete!! Son 30€/ano, só para axudar a afrontar os gastos de impresión e envío por correo
  4. Fai medrar a túa revista coa subscrición de apoio de 45€/ano. (Tamén podes pensar en te faceres socio/a de Irimia)